Nőijóga

A nőijóga a hatha jóga alap gyakorlatait alkalmazza egy lágyabb rendszerben. Segíti a női egészség helyreállítát és annak fenntartásáért. A gyakorlatokkal az altest energetikai rendszerét állítjuk helyre, megerősítjük a gát területét, a medence és a has izmait. Erősítjük, mobilizáljuk a csípőízületet. Számos gyakorlatot megtanulunk, melyekkel szabályozható a női ciklus, és mérsékelhető a menstruációs görcs. Megtanulunk helyesen lélegezni, ezzel egyensúlyba hozzuk a hormonális működést, az idegrendszer és az érzelmek stabilitását.

A nőijóga nem csupán egy fizikai gyakorlás. Segít visszatalálni saját nőiességedhez.
Ajánljuk azoknak, akiknek gyengék a medenceizmaik, azoknak, akik gyermeket szeretnének, szülés után azoknak, akiknek lazultak a hasizmaik. Ajánljuk továbbá a változó kor tüneteinek enyhítésére, gyengült hüvelyizomzattal rendelkezőknek, kötött és merev csípőjű hölgyeknek, sportolóknak, fizikai munkát végzőknek, erősen stresszes nőknek, a szexuális élet javítására, görcsösen, rendszertelenül menstruálóknak, inkontinenciára, női szervi problémákra (mióma, petevezetés elzáródás stb.), női hormonális problémákra.

Ha tetszett, megoszthatod másokkal is: