Stresszoldó gerincjóga

Különböző mértékben és módon, de szinte mindannyiunk életében jelen van a stressz. A hosszabb ideje fennálló stresszhatások kibillentenek bennünket egyensúlyunkból: kimerültek, fáradtak, türelmetlenek lehetünk, az éjszakáink nyugtalanul telhetnek, alvászavarok jelentkezhetnek. A stressz jelentős elváltozásokat okozhat szerveinben is: gyengülhet az immunrendszerünk, szív-és érrendszeri, emésztőrendszeri problémákkal szembesülhetünk. A gerincjóga megtanítja gyakorlóit arra, hogyan bírják rá idegrendszerüket a pihenésre. A főként mobilizáló, átmozgató gyakorlatok, különböző légzéstechnikák és relaxációs módszerek hatására megpihennek szerveink, lassul a légzés és a szívverés, csökken az izomtónus, így a szervezetünk képes lesz kilépni az állandó stressz alól és energiáit újra mozgósítani tudja. A reggeli stresszoldó gerincjóga órákon kiemelten foglalkozunk a stresszzónák (nyak, váll, hát, derék, csípő) átmasszírozásával. A gyakorlás során dinamikus légzéstechnikákat alkalmazunk és a szokottnál hosszabban időzünk el az óra végi relaxációban, hogy testünk, lelkünk kisimultan, ellazultan, energiával feltöltve nézhessen szembe a nap folyamán ránk váró kihívásokkal.

 

 

 

Ha tetszett, megoszthatod másokkal is: