Kovács Kitti

 

Többféle sport után viszonylag későn találtam rá a pilatesre.
Gyorsan megtapasztaltam jótékony hatásait: megszűnt a gyakori hátfájásom, erősödött a testtudatom, javult a tartásom. Tudatosabban, aktívabban lélegzem és figyelek a szimmetriámra.
2015-16-ban végeztem el a Body Arts and Science International Mat Teacher képzését.
2017-18-ban Bécsben a Pilates Akademie-ben lettem Pilates Studio Trainer. Itt volt szerencsém egyéni képzésben megtanulni a pilates gépeken végezhető gyakorlatokat is.
Több workshopon is részt vettem, ahol mindig más oldalról/témán keresztül megközelítve tanulhattam fantasztikus oktatóktól, hogy ez a mozgásforma, akár prevenció vagy rehabilitáció a feladat, hogyan segítheti a mindennapi életünket.
És hogy mi is a Pilates?
A Pilates torna eltér a hagyományos edzés formáktól.

Olyan testrészeket is megmozgat, melyeket másfajta mozgásos tevékenységek alkalmával csupán nagy nehézségek árán lehet erõsíteni, formálni: erősíti a mélyizmokat, ugyanakkor kíméli a gerincet, s az ízületeket. Lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják. Célja az egész izomzat egyenletes és harmonikus erõsítése, a testtudat kialakítása, a tartás-, a járás- és a mozgás javítása..

A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató mozdulatok stabilizálják a gerincet és a test minden ízületét. A módszer a légzés segítségével éri el azt, hogy az alsóbb izomcsoportokat is be tudja vonni a mozgásba, így elsõsorban a harmonikus testtartást, szimmetriát, testfelépítést és a jó közérzetet segíti elõ.

A Pilates tornát nemtől, kortól függetlenül mindenki gyakorolhatja.

Várlak szeretettel óráimon!
Kovács Kitti

 

Oktatott órák

Pilates - Namaste

STÚDIÓS / ONLINE

Pilates torna

Időtartam: 60 perc
Oktató: Kitti

A Pilates torna eltér a hagyományos edzésformáktól.
Olyan testrészeket is megmozgat, melyeket másfajta mozgásos tevékenységek alkalmával csupán nagy nehézségek árán lehet erősíteni, formálni: erősíti a mélyizmokat, ugyanakkor kíméli a gerincet és az ízületeket. Lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják. Célja az egész izomzat egyenletes és harmonikus erősítése, a testtudat kialakítása, a tartás-, a járás- és a mozgás javítása..

A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató mozdulatok stabilizálják a gerincet és a test minden ízületét. A módszer a légzés segítségével éri el azt, hogy az alsóbb izomcsoportokat is be tudja vonni a mozgásba, így elsősorban a harmonikus testtartást, szimmetriát, testfelépítést és a jó közérzetet segíti elő.

A Pilates tornát nemtől, kortól függetlenül mindenki gyakorolhatja.

Hétfő 8:00 – 9:00

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.