STÚDIÓS / ONLINE

Ashtanga

Időtartam: 75 perc
Oktató: Viki

Az astanga tradícionális jógairányzat. Az astanga szanszkrit szó, jelentése nyolc ág. A gyakorlásokon az első sorozatot (Yoga Chikitsa = Jógaterápia) gyakoroljuk, vezetett stílusban.

Hétfő 17:30 – 18:45

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Gerincjóga

Időtartam: 75 perc
Oktató: Dóri

Modern mozgásterápia hatha jógával a helyes tartásért. Gyere és hozd magad egyensúlyba a gerinced terápiás átmozgatásával, a tested és a tudatod átlégzésével.

Hétfő 19:00 – 20:15

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Soft Flow

Időtartam: 75 perc
Oktató: Viki

Azt mondják, nincs kezdő hatha flow. Mi azonban hiszünk abban, hogy a napüdvözletek, holdüdvözletek és úgynevezett fundamentális ászanák elsajátítása és egymásba fonása által
kezdőként is megtapasztalható egyfajta lassú, puha áramlás.
Az órát kezdőknek és haladó gyakorlóknak is ajánljuk.

Kedd 18:00 – 19:15

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Kezdő hatha

Időtartam: 90 perc
Oktató: Dóri

Elsősorban kezdőknek, újrakezdőknek javasoljuk a kezdő hatha jógát, ahol a hangsúly az ászanák kivitelezésének pontosságán és a helyes légzés elsajátításán van.

Kedd 19:30 -21:00

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Kismama jóga

Időtartam: 75/90 perc
Oktató: Eszti

A kismama jóga nem más, mint a babára hangolódás a várandósság 13-ik hetétől. Legfőb célja a tudatos ráhangolódás a baba érkezésére, ill. a testi-lelki változások tudatos megélése.

Szerda 17:00 – 18:45
Szombat 8:00 – 9:30

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Jin jóga

Időtartam: 75 perc
Oktató: Dóri

75 perces reggeli gyakorlás azoknak, akik szeretnék egyensúlyba hozni magukat és a napjukat a dinamikus jóga átmozgató erejével és a yin jóga meditatív nyújtásaival.

Szerda 19:00 – 20:15

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Hatha flow

Időtartam: 75 perc
Oktató: Dóri

Modern és népszerű jógairányzat. Ha kedveled a dinamikus, áramló, önkiteljesítő gyakorlást, ez a Te órád.

Csütörtök 19:00 – 20:15

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Stresszoldó jóga

Időtartam: 60 perc
Oktató: Dóri

A stresszoldó jóga célja a modern, nagyvárosi életmódból fakadó káros feszültségek oldása. Egyszerű, de hatékony gyakorlatokat végzünk, melyek megelőzik a stresszes életvitelből fakadó betegségek kialakulását. Gyakorlásunk fókuszában elsősorban a nyak, a vállak és a csípő áll. A közel 40 perces gyakorlást és a 20 perces relaxációt mindenkinek ajánljuk.  

Péntek 18:00 – 19:00

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

STÚDIÓS / ONLINE

Csípőnyitó hatha

Időtartam: 75 perc
Oktató: Dóri

Csípőnyitó hatha jógán a csípőben lévő feszültségek oldásával és elengedésével foglalkozunk. A rugalmas csípő enyhíti a hátfájdalmakat, javítja a helyes tartást, járást és helyreállítja a keringést a lábakban. A csípő területén rengeteg emléket, fájdalmat, stresszt tárolunk.

Vasárnap 18:00 – 19:15

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.

Pilates - Namaste

STÚDIÓS / ONLINE

Pilates torna

Időtartam: 60 perc
Oktató: Kitti

A Pilates torna eltér a hagyományos edzésformáktól.
Olyan testrészeket is megmozgat, melyeket másfajta mozgásos tevékenységek alkalmával csupán nagy nehézségek árán lehet erősíteni, formálni: erősíti a mélyizmokat, ugyanakkor kíméli a gerincet és az ízületeket. Lényegét a speciálisan felépített gyakorlat-sorozatok adják. Célja az egész izomzat egyenletes és harmonikus erősítése, a testtudat kialakítása, a tartás-, a járás- és a mozgás javítása..

A speciális légzéstechnika, valamint az egész törzsizomzatot átmozgató mozdulatok stabilizálják a gerincet és a test minden ízületét. A módszer a légzés segítségével éri el azt, hogy az alsóbb izomcsoportokat is be tudja vonni a mozgásba, így elsősorban a harmonikus testtartást, szimmetriát, testfelépítést és a jó közérzetet segíti elő.

A Pilates tornát nemtől, kortól függetlenül mindenki gyakorolhatja.

Hétfő 8:00 – 9:00

Az időpontfoglaló rendszerben válaszd ki, hogy stúdiós vagy online órára szeretnél időpontot foglalni.