Posts In:

Árlista 2019

február 26, 2019

Kedves Vendégeink!

2019. március 15-től az alábbiak szerint változnak áraink:

Napijegy: 2.200 Ft

4 alkalmas bérlet: 7.600 Ft

8 alkalmas bérlet: 14.400 Ft

Napijegy ovis jóga: 1.400 Ft

Napijegy sulis jóga: 1.600 Ft

Nyugdíjas és (a felnőtt órákon résztvevő) diák vendégeink 10% kedvezményben részesülnek.
A magánórák ára változatlan marad.

KÖLTÖZÜNK!

február 17, 2019
Kedves Vendégeink!
Mint tudjátok, a jelenlegi stúdiót rég kinőttük. Jó ideje kerestük a megfelelő helyet és nemrég megtaláltuk. Március 1-jén már az új helyen, közel 100 nm-en, a Szabadság út 137-ben várunk Benneteket. A költözés miatt a jelenlegi helyen február 23-ig tartunk órákat. Február 24-28 között a stúdió zárva tart. Megértéseteket köszönjük!
Március 1-jén reggel 8:30-kor várunk Benneteket a szokásos vinyasa flow órával, este pedig a megszokott yin és gerincjóga órákkal az új helyen.
Köszönjük, hogy velünk voltatok és együtt gyakoroltunk a “jógakuckóban”.

Namaste

Kedves Vendégeink!

Havonta egy alkalommal az asthanga jóga szerelmeseinek szeretnénk kedvezni egy-egy workshoppal. Fogadjátok szeretettel vendég oktatónk, Piros Kata invitációját és bemutatkozását. 🙂

Kedves Jógások!
Szeretettel invitállak Benneteket Ashtanga Magic – kezdőknek szóló workshopomra.
Ez a workshop bevezet minket az ashtanga csodálatos világába és kifejezettem a finom, apró részletekre helyezi a hangsúlyt. Mindenkit szívesen látunk, teljesen kezdő és rutinos gyakorlókat egyaránt.
Az egyes sorozat (Primary Series) ászanáit fogjuk gyakorolni. A workshop különlegessége az, hogy a részletekig átbeszéljük az ászanákat, felépítjük az alapokat, amelyekre a későbbiekben már nyugodtan támaszkodhatsz és építkezhetsz. Amennyiben túl nehéznek bizonyulna egy-egy ászana megbeszéljük, milyen alternatív lehetőségek vannak a megvalósításukra, amíg meg nem erősödünk, vagy lazábbak nem leszünk, hogy számunkra is elérhetőek legyenek.
Ne egy klasszikus gyakorlásra számítsatok, nem minden pózt fogunk 5 légzés erejéig kitartani, lesz hogy tovább maradunk majd benne, és nem is gyakorlunk minden nyakatekert pózt. Lesz, hogy egy-egy ászanának többször futunk majd neki, de ezzel felépítünk egy olyan alapot, amelyet akár otthoni gyakorlásod során is tudsz majd alkalmazni, illetve egy nagyobb megértésre nyílik majd tér és lehetőség ezáltal – hiszen a részletek segítenek megérteni egy- egy ászana sajátosságát, és testünkre gyakorolt hatását.
Emellett nagy hangsúlyt kapnak a Napüdvözletek (Súryanamaskárah A & B), a vinyásza (egyes pózok közötti átvezető mozdulatsor), a pránajáma (légző gyakorlat).

És most rólam pár szóban:
A jóga nemes ösvényére körülbelül 5 évvel ezelőtt tévedtem. Amikor elkezdtem jógázni álmomban sem gondoltam volna, hogy ezt Én ennyire fogom SZERETNI gyakorolni és tanítani egyaránt. Elvégeztem a Hatha-, Ashtanga-, Gyermekjóga-, Yin Jóga- Oktatói képzéseket, valamint egy Filozófiai Mesterkurzust és egy Ájurvédijus Jógaterapeuta képzést is. Legszívesebben Hatha, Ashtanga és Yin jógaórákat tartok, de minden egyes képzés rengeteg tudást adott, amelyet szívesen alkalmazok minden órámon. És mélyen legbelül úgy érzem, ha már csak egy kis töredék részét is át tudom adni annak, amit én jógázás közben érzek, már akkor jó dolgot sikerül elérni.
„A jóga olyan rendszer, amely a testben egészséget, az elmében békét, az érzelmekben pedig kiegyensúlyozottságot teremt. A jóga az önmagadra ébredés útja, amelyet csak a test, az elme és a lélek egyesítésével érhetsz el. Az elme világítja meg az utat, a test járja végig, és a bátor szív nyitja ki a kapukat, amelyek a tartós, belső békéhez vezetnek.
A jóga lehetőséget biztosít arra, hogy mélyen higgyünk önmagunkban, nehéz mozdulatsorokat tanít, amelyeket végül könnyedén és elegánsan gyakorlunk. A lehetetlen pózok gyakorlásával a jóga felfedi, hogy nem is a fizikai forma elérhetetlen, hanem a háborítatlan belső béke állapota. A kihívást jelentő ászanák nem csupán a határaid feszegetését szolgálják, lehetőséget nyújtanak a spirituális izmaid „megerősítésére” is, valamint bátorságot adnak, hogy az eddigi ismereteiden túlmutató életet képzelj el magad számára.
A gyakorlástól mindig azt kapjuk, amit beleteszünk….” Kino MacGregor

Ha felkeltettem érdeklődésed, szeretettel várlak.
Namasté
Piros Kata

Dátum: 2019. március 2. 10:00-13:00
Hozzájárulás: 5.000 Ft/fő
A regisztrációhoz előleg befizetése szükséges.
Jelentkezés: info@namasteyoga.hu v. +36703324765.
Az esemény minimum 4 fő részvételével kerül megszervezésre.

Kedvesek!

Ahogy ígértük, márciusban is lesz élőzenés gyakorlás a . Visszatér hozzánk Tóth Marcell, hogy élőben kápráztasson el minket varázslatos hang drum zenéjével.
A tavaszi megújulást segítendő csípőnyitó flow gyakorlással és a Fa Elemet fókuszba helyező yines levezetéssel várunk Benneteket.
A gyakorlás hossza kb. 90-100 perc.
Hozzájárulás: 4000 Ft/fő
A regisztrációhoz előleg befizetése szükséges. Jelentkezés: info@namasteyoga.hu v. +36703324765.
Az esemény minimum 4 fő részvételével kerül megszervezésre.

Gyertek, áramoljunk együtt!
Várunk Benneteket szeretettel!
Namasteee 🙂

Kedvesek!

Szeretettel várlak Benneteket egy különleges, tisztító és ellazuló gyakorlásra, melyben a fő szerepet a csípő, s a horpaszizom kapja.

Ha szeretnél hajlékony lenni, az ászanák 5 légzéses kitartása önmagában nem lesz hatékony.
A hatásos lazításra az egyik megoldás a YIN jóga. A pózokban a gravitáció erejét használjuk ki, és olyan módon rendezzük el a végtagokat, hogy önnön súlyuk által nyíljanak az ízületek. Ezáltal biztonságosabb és mélyebb nyújtás érhető el, hiszen a hangsúly az elengedésen van, az izmok tudatos ellazításán.
A Yin gyakorlást mélyítendő a tavaszi megújulást segítendő, a csípőben tárolt blokkok, stressz feloldását célozzuk meg.
Az egyes ászanákat most még hosszabban 10-15 percig fogjuk kitartani. Majd a gyakorlás csúcsa egy rövid drámászana, a békapóz – mandukasana – 15-20 perces kitartása lesz.
Ez az idő lehetőséget teremt arra, hogy befelé figyeljünk, s szembenézzünk önmagunkkal, felszínre hozzuk és elengedjük az ízületekben rekedt feszültségeket.
Mivel a gyakorlás önmagában erős, a gyakorláshoz támogató és könnyítő, 100% tisztaságú, terápiás hatású illóolajokat használunk könnyebb ellazulás, tisztulás és megújulás érdekében.

Namaste.
Dorka

A gyakorlás hossza kb. 90 perc. Utána beszélgetés és közös teázás.
Hozzájárulás: 4000 Ft/fő
A regisztrációhoz előleg befizetése szükséges. Jelentkezés: info@namasteyoga.hu v. +36703324765.
Az esemény minimum 4 fő részvételével kerül megszervezésre.

Kedves Kismamák!

Ígéretünkhöz híven minden hónap egy szombat délutánja a tiétek. Ha szeretnétek megtartani a test, a lélek, s az elme egyensúlyát a várandósság alatt is, vár Benneteket Csicsák Bori kismama jóga-, hatha jóga oktató és dúla, hogy egy 180 perces találkozó keretében megmutassa nektek, melyek azok az ászanák, légzőgyakorlatok és relaxációs technikák, amelyekkel könnyebbé és kiegyensúlyozottabbá tehetitek az előttetek álló csodaszép időszakot.

A kismama jóga előnyei: javítja az általános közérzetet, segít kontrollálni a terhesség tüneteit ( gyomorégés, fáradság, szorulás), jobb emésztés, erősíti az izmokat, csökkenti a puffadást, stabilizálja az érzelmeket, egyensúlyba hozza a testet az elmével, javítja az alvást, fejleszti az immunrendszert, csökkenti a stresszt. Pozitívvá, magabiztossá és erőssé tesz.

Az ászanák, légző- és vizualizációs gyakorlatok és a meditálás támogatják az ilyenkor természetes fizikai- energetikai-, érzelmi-, és mentális változásokat úgy, hogy a leendő anyuka megtanul egyszerre törődni a fejlődő babájával és saját magával.

Mire számíthattok a három órás találkozón?

Ászanák:
Egy flow sorozaton keresztül megtanuljuk hogyan alkalmazhatóak, módosíthatóak az ászanák a megváltozott állapothoz: erősítjük és egyben ’megnyitjuk’ a test alsóbb régióit, segít ’helyet teremteni’ a fejlődő baba számára.

Légzőgyakorlatok:
Megtapasztalható általa a légzés ereje, ami segít kapcsolódni a belső erőforrásokhoz és a kisbabádhoz. Felkészít, hogy a szülés pillanatában minél inkább a saját testedre és ösztöneidre tudj hallgatni a logikusság helyett. Minél kevésbé kell a technikára emlékezni, annál természetesebb a reakció a test jelzéseire.

Relaxációs gyakorlatok:
A várandósság és a szülés folyamán is nagyon fontos, hogy megtanuld elengedni magad.
A várandósság alatt sok kismama sokat aggódik, ami részben lehet, hogy a személyiséged része, részben viszont az állapotod miatt van.
A vajúdás, szülés nagy fizikai és mentális kihívás, nagyon fontos, hogy azokat a hosszabb-rövidebb szüneteket, amiket a vajúdás rimusa és a tested beiktat, tudatosan ki tudd használni.
A légzőgyakorlatok mellett a relaxációs tachnikák is segítik, hogy meg tudj pihenni, fel tudj töltődni az adott akár néhány rövid perc alatt. A várandósság alatt pedig a negtív gondolatok és a túl sok aggodalom leküzdésében és ezek helyénkezelésében tud segíteni.
Mint annyi minden más, ezeknek a gyakorlatoknak a hatásos alkalmazása is gyakorlást kíván , ezért minden alkalommal fogunk időt szánni erre. A relaxáció, a légzés és az ászanák kiegészítik egymást, így lesz teljes a kép.

Dátum: 2019. március 9. 15 óra – A találkozó 180 perces.
Hozzájárulás: 5.000 Ft/fő
A regisztrációhoz előleg befizetése szükséges. Jelentkezés: info@namasteyoga.hu v. +36703324765.
Az esemény minimum 4 fő részvételével kerül megszervezésre.

Talán nem is gondolnád, hogy milyen sokféle mozgásban, tevékenységben van szükségünk gátunk erejére. Egy tüsszentés, egy köhögés (hát még egy jó kis influenzás orr fújjos, köhögős pár nap), a kisbabád felemelése, a bevásárló szatyor hazacipelése stb. mind – mind nagy igénybevétel a gátizom számára. Ahhoz, hogy ezeket a hétköznapi feladatokat biztonsággal tud kivitelezni, megelőzd az inkontinenciális tünetek kialakulását, vagy szülést követően újból elkezdhess rendszeresen sportolni, elengedhetetlen a gátizmok megerősítése, regenerációja.

Ha ez kimarad, akkor egy könnyed kocogás egy kis has erősítés vagy egy aerobik óra is több kárt okozhat testünknek, mint amennyi pozitívumot. Ha nem tudod tartani a gáti területet és hasűri nyomást hozol létre, mondjuk egy has prés alkalmával, akkor azzal tovább terheled, az egyébként is meggyengült izmot. Amikor az anyukák szülést követően úgy döntenek, egy kicsit kocogni kezdenek, gyakran tapasztalják, hogy futás alatt vagy azt követően vizelet távozik vagy elnehezültnek, fájdalmasnak érzik a gáti területet. Ennek oka az izom gyengesége, nem tudja maximálisan ellátni a tartó funkcióját.

Gátizmunk nagyon fontos tartó funkciót lát el. Belső szerveink súlya, erre az izomra nehezedik. Ha ez meggyengül, a medence szervei megsüllyedhetnek, ami különféle problémák kialakuláshoz vezethet. Meg kell tanulnunk ezeket az izmokat tudatosan aktivizálni és megerősíteni.

MIT TEGYÉL?
Tudatosítsd a gáti területet, figyeld meg különféle mozgásokban, testhelyzetekben, tanuld meg aktivizálni és naponta szánj rá 5 percet és végezz gátizom tornát. Ha ezekhez segítségre van szükséged, gyere el workshopunkra.

KIK A LEGINKÁBB ÉRINTETTEK?

• Igazából mindenki. Ha fontos számodra női egészséged hosszú távú megóvása meg kell ismerned ezt a területet és megtanulni, hogy tudod mozgatni, erősíteni.
• Várandósok, akiknek fontos felkészíteni a gát területét a szülésre, hogy az erős és rugalmas legyen.
• Anyukák, szülést követően a regeneráció alapja. Semmilyen más mozgás nem javasolt, amíg a gát gyenge és erőtlen. (kivétel néhány speciális szülés utáni regenerációs gyakorlat)
• Olyan sportolók, akik nagy megterhelésnek teszik ki ezt a területet. (futás, ugrás, lovaglás, aerobik…stb.)
• Akinek gyengék a kötőszövetei. Ha valaki erre hajlamos, annak ez a terület is erőtlenebb lehet.
• Túlsúllyal rendelkezők. A plusz súly a medencealapi izmoknak is nagyobb megterhelést jelent, akár csak a szülés alatt. A rendszeres erősítés mellett fontos az ideális súly elérése.
• Mindenki, akinek rossz a tartás, előre esik a medencéje, így ugyan is nagyobb súly helyeződik a gátizomra is.

Jelentkezés, bővebb információt:
http://anyaszuletett.hu/tanfolyamok/gatizomtorna/

Angolos Jógatábor 2019

február 1, 2019

Kedves Szülők, kedves Gyerekek!

Szeretettel várunk minden 5 és 12 év közötti ifjú jógit és jóginit idén nyáron a Namaste Jógastúdió angolos jógatáborába.

Időpont: 2019. június 24-28. (reggel 8:00 – délután 16:00)
Részvételi díj: 40.000 Ft/5 nap (Napi díj: 9000 Ft/nap, félnapos díj: 4500 Ft/nap)
Testvérkedvezmény: 10%
Jelentkezés: 2019. május 20-ig 10.000 Ft helyfoglalási díj befizetésével.
A tábort minimum 6 fő jelentkezése esetén tartjuk meg.
Táborvezető: Pócza Zsuzsanna (pszichopedagógus, szociálpedagógus, gyermekjóga oktató, női jóga oktató)

Napi menetrend:
• érkezés
• beszélgető kör
• jóga és játékos, mozgásos angol foglalkozások
• egészséges tízórai közös elkészítése és elfogyasztása
• szabad játék levegőn
• séta a Kemenes étteremhez
• ebéd
• séta a stúdióhoz
• angol és magyar nyelvű mesék diafilmen és papírszínházon
• csendidő (kicsiknek pihenés, nagyobbaknak készségfejlesztő játékos elfoglaltságok)
• egészséges uzsonna közös elkészítése és elfogyasztása
• kreatív tevékenységek és szabad játék levegőn
Amiről biztosan szó esik a táborban:
• Jógafilozófia gyerekeknek, a jámák és nijámák mentén. Mantrák, szankalpák, csakrák, légzéstechnikák.
• Mit tehetsz a testi, lelki, szellemi egészségedért? Hogyan lehetsz nyugodt, kiegyensúlyozott és elégedett?

Jelentkezés és bővebb információ: info@namasteyoga.hu